Derivati Bis.....pensando alla cena........

gramnde anke l'euro sopra 1 .22 se vola

Allegati

• sivola.jpg
    sivola.jpg
    93,2 KB · Visite: 114
prima di shortare pensateci bene... non troppo come me pero' :wall:

indice s&pmib daily

Allegati

• 1.gif
    1.gif
    18 KB · Visite: 120
Celtico te la ricordi questa?
Title Genesis - Say It's Alright Joe

Path F:\MP3\Genesis\...And Then There Were Three
OK! OK! OK!

Ferro Vecchio ha scritto:
ma perchè usi ancora la vechcia piattaforma :mmmm: :mmmm: :mmmm:
perche la prima se ciuccia 4 volte le risorse che usa la prima OK!

bufobufo ha scritto:
dow
se 11225 tiene potrebbe tentare di attaccare 11281
Only :angry: :angry: :angry:
attention please...11380...11450 :rolleyes:

FEDERAL RESERVE ORDERS TWO TRILLION DOLLARS TO BE PRINTED AND PUT INTO CIRCULATION! SOURCES WITHIN THE UNITED STATES TREASURY ARE FLABBERGASTED!

INFO CORROBORATED BY THREE SEPARATE U.S. TREASURY SOURCES

Six months ago, the Federal Reserve quietly announced that as of March 20, 2006, they would no longer publish "M3" Data. The "M3" was the amount of cash the government printed to put into circulation, propping-up the U.S. economy.

As of eight days ago, M3 data is no longer being reported, so there is no way for the public, investors or bond holders to know how much currency exists - and no way to gauge how much a "dollar" is truly worth.

Three separate sources in the U.S. Treasury have told me that this week, the federal reserve ordered TWO TRILLION dollars to be printed! The U.S. Treasury is allegedly running printing presses 24/7 to accommodate that order. Treasury employees were specifically ORDERED not to talk about this to anyone because it could cause economic collapse.

Even worse, I was also told that the whole Immigration Amnesty Debate (especially the well-funded well-attended protests) was deliberately scheduled to take place now, to divert attention from this massive printing/devaluation of the U.S. Dollar. The feds allegedly figured that by the time anyone found out, they could smooth things over. They figured wrong. Surprise, boys, you've been exposed!

Watch for Gold and silver to skyrocket in price within days as the world wises up and begins dumping the

Zigarum ha scritto:
Celtico te la ricordi questa?
Title Genesis - Say It's Alright Joe

Path F:\MP3\Genesis\...And Then There Were Three
OK! OK! OK!
:yes: :yes: :yes: :yes:

adesso Money.............Pink Floyd :D

da quello che vedo mi sembra che in America abbiano voglia di fare il pacco e le chiusure Europee mi sembra che lo avvalorano :mmmm: :mmmm: :rolleyes:

bufobufo ha scritto:
bene, bene. conserva le energie :)

se supera pure questa diventa................il Terribile Hulk :D

:eek: Russel negativo...............ocio

Zigarum ha scritto:
(..)
certo che so scemi forti sti Krukki, :eek: :eek: 40 punti in 35 minuti
:bow: :bow: :bow: :bow: :bow:
Era ora...non ce la facevo più con sta calma piatta...;)
Zigo un giorno o l'altro mi devi spiegare sto giochino dei cicli che io mica l'ho capito ;)

Pikhoids ha scritto:
Zigo un giorno o l'altro mi devi spiegare sto giochino dei cicli che io mica l'ho capito ;)

semo in 2, o forse di piu' :D

p.s. domani per la cena gli ho preparato il dessert :D

Pikhoids ha scritto:

nun te preokkupà.................semo in 2 :rolleyes:

sul dow me sa che stanno preparando il pacco....

Pikhoids ha scritto:
oggi sembrava difficile capire il mercato invece alla fine era piu semplice del solito.
Oscillatore su chiusura ciclo giornaliero e in ripartenza , rottura velocita al rialzo(quindi probabile inizio cilco giornaliero)entrata sulla rottura della congestione a5990. :yes: :yes: :yes:

Allegati

• MWSnap341.gif
    MWSnap341.gif
    20 KB · Visite: 108
Indietro