Fmxiq

• Due nuove obbligazioni Societe Generale, in Euro e in Dollaro USA

Societe Generale porta sul segmento Bond-X (EuroTLX) di Borsa Italiana due obbligazioni, una in EUR e una in USD, a tasso fisso decrescente con durata massima di 15 anni e possibilità di rimborso anticipato annuale a discrezione dell’Emittente.

Per continuare a leggere visita questo LINK
  • SONDAGGIO: Potrebbe interessarti una sezione "Trading Sportivo"?

Ciao, ci piacerebbe sapere se potrebbe interessarti l'apetura di una nuova sezione dedicata unicamente al trading sportivo o betting exchange. Il tuo voto è importante perchè ci consente di capire se vale la pena pianificarla o no. Per favore esprimi il tuo voto, o No, nel seguente sondaggio: LINK.
    Puoi chiudere questo avviso premendo la X in alto a destra.

Staff | FinanzaOnline

coffeman

Utente Registrato
Punti reazioni
1.204
oggi ho comprato alle 16 questo titolo che era sceso fino a 00.1 l'ho comprato a 0,27 e sono uscito e che ti trovo al ritorno +108% mai fatto tanto in un giorno il titolo è da seguire perche punta al $ e penso anche a breve.
saluti coffeman

Ieri + 189% Ora A + 39%

Ma Qualcuno Mi Ha Seguito??? O Dormite C'a Zizza Mmocca!

+ 60% E Vaiiii!!!!

Perchè La Sigla Sul Thresd Non La Vedi? Fmxiq

Foamex International, Inc. engages in the manufacture and distribution of flexible polyurethane and advanced polymer foam products. It operates through four segments: Foam Products, Carpet Cushion Products, Automotive Products, and Technical Products. The Foam Products segment offers cushioning foams, including seat and back cushions for bedding, furniture, packaging, and health care applications; and foam-based consumer products, such as mattress pads, futons, bed pillows, and children's furniture. The Carpet Cushion Products segment provides rebond and prime carpet padding products. The Automotive Products segment supplies polyurethane foam products and laminates to the North American automotive industry. Its products include foam rolls and flame-laminated composites used in seat covers other soft-trim applications; thermoformable foams used to provide structure and shape in substrate applications; acoustical foams to reduce noise and manage sound in vehicles; barrier foam products, which enable customers to process components with low-pressure injection-molding or foam-in-place manufacturing methods; molded energy-absorbing foams used for occupant safety in vehicle crash situations; and molded seating cushions. The Technical Products segment offers reticulated and other specialty foams that are used in gasketing and sealing systems for automobiles, inkjet printer cartridges, rollers in digital imaging equipment, air and fluid filtration in cars and aircraft, and medical devices, as well as in other consumer items, such as sponges, mops, paint brushes, and cosmetic applicators. Foamex also provides technical support, including product conceptualization, prototyping, and production. The company sells its products through direct sales force, independent fabricators, and distribution companies in North America, the United Kingdom, and Asia. Foamex was founded in 1990 and is headquartered in Linwood, Pennsylvania

grazie..non sono mica cieco.non riesco a trovarlo cmq non importa

non te la prendere attila e che mi incazzo quando segnalo un titolo buono e nessuno ci và a guardare.

prova cosi'

FMXIQ.PK

Grazie della segnalazione. Guardando il disclosure statement, però, non capisco la ragione di questo improvviso incremento di prezzo. (analisi abbastanza superficiale, ho dato solo un'occhiata). Io l'avrei battezzata destinata a zero...

paologorgo io non so nemmeno che capzo sia il disclosure statement io guardo solo i grafici ,ma tu pensi che quando le news finanziarie sono note a tutti il titolo aspetta te
per essere comprato, le news si sanno sempre dopo che il titolo è schizzato sù il potenziale lo vedi dai movimenti che fanno i volumi rapportati ai prezzi.

Ok, semplice approccio diverso. Per me leggere che le azioni verranno molto probabilmente cancellate invita alla prudenza. Nessuna critica alla tua segnalazione, ottima nella tempistica.

capzo questa non si ferma più anche oggi + 50%

Ciao coffeman,
prima di tutto voglio farti i complimenti per il tuo tempismo OK!

Poi vorrei chiederti quale TOL usi per gli acquisti OTC.
Grazie! :)

Bye!Y2K
:D :D :D

y2k ha scritto:
Ciao coffeman,
prima di tutto voglio farti i complimenti per il tuo tempismo OK!

Poi vorrei chiederti quale TOL usi per gli acquisti OTC.
Grazie! :)

Bye!Y2K
:D :D :D
Etrade

Press Release Source: Foamex International Inc.

Foamex Comments on Status of Its Proposed Chapter 11 Plan of Reorganization

Thursday April 27, 4:18 pm ET

LINWOOD, Pa.--(BUSINESS WIRE)--April 27, 2006--Foamex International Inc. (OTC: FMXIQ - News) provided the following update on the status of its proposed chapter 11 Joint Plan of Reorganization. The Company said it is revising its business plan in light of recent favorable developments in Foamex's business performance. Once the revised plan is completed, Foamex will consider any appropriate modifications to its proposed Joint Plan of Reorganization under chapter 11 of the Bankruptcy Code, which was filed with the Delaware Bankruptcy Court on December 23, 2005. Accordingly, until its business plan review is completed, Foamex cannot determine whether holders of its common stock and other equity interests will receive or retain any interests in reorganized Foamex under a modified chapter 11 Plan; the Plan currently on file provides for no recoveries to such parties.

Foamex's improved financial condition has been described in several recent filings with the Bankruptcy Court. More information concerning Foamex and copies of selected filings made with the Bankruptcy Court are available on the Company's web site at www.foamex.com/restructuring.

About Foamex International Inc.

Foamex, headquartered in Linwood, PA, is the world's leading producer of comfort cushioning for bedding, furniture, carpet cushion and automotive markets. The Company also manufactures high-performance polymers for diverse applications in the industrial, aerospace, defense, electronics and computer industries. For more information visit the Foamex web site at http://www.foamex.com.

http://biz.yahoo.com/bw/060427/20060427006090.html?.v=1

mille grazie a FOAMEX mi ha pagato le ferie per quest'anno per il prossimo e per l'altro ancora .

grazie mille anche a NNLX + 40% in due giorni.

questo otc.bb comincia a picermi molto

ma quando le segnalo queste stock le andate almeno a guardare?

FMXIQ una forza della natura

ma ddo' capzo arriva?

Indietro