For a little, weak girl

• Creatore Discussione Sex
  • Data di inizio

Sex

Nuovo Utente
Sospeso dallo Staff
Punti reazioni
13
Little Scioc,

excuse me if I've been intrusive, but I like what you write and I wanted to know a girl so clever and funny.
Instead you're only a liar!
You ought to be ashamed of yourself!
You are strong as a oak, it's evident to everyone, so you could invent something else (for example: "I don't come with you, fucking comunist eatchildren").
But I'm a real gentleman, and so, if you read this post, I wish you can enjoy yourself in this week end, perhaps making a ride by your MTB.
Goodbye my little Scioc (I'm crying), I'll continue to read your post even if you've been so cruel with me.

Luke

Scritto da Scioc
Scusa Sex, ma se il tuo post vuole essere uno scherzo, sappi che non è per nulla divertente.

evidentemente sono fuori forma anch'io.

Volevo farti sorridere ed invece ho offeso la tua sensibilità.

Scusa, Scioc, sono stato un *******.

Un abbraccio virtuale, ma forte forte

Little Scioc,

excuse me if I've been intrusive, but I like what you write and I wanted to know a girl so clever and funny.
Instead you're only a liar!
You ought to be ashamed of yourself!
You are strong as a oak, it's evident to everyone, so you could invent something else (for example: "I don't come with you, fucking comunist eatchildren").
But I'm a real gentleman, and so, if you read this post, I wish you can enjoy yourself in this week end, perhaps making a ride by your MTB.
Goodbye my little Scioc (I'm crying), I'll continue to read your post even if you've been so cruel with me.

Luke

evidentemente sono fuori forma anch'io.

Volevo farti sorridere ed invece ho offeso la tua sensibilità.

Scusa, Scioc, sono stato un *******.

Un abbraccio virtuale, ma forte forte

up

che è sta roba che uppi?

Hey sex, sei ancora vivo? Mandami un mp ;)

O sei in via del campo con una ******* :D

Indietro