LOUD. L'epilogo!

• Ecco la 56° Edizione del settimanale "Le opportunità di Borsa" dedicato ai consulenti finanziari ed esperti di borsa.

Settimana da incorniciare per i principali indici internazionali grazie alla trimestrale più attesa dell’anno che non ha deluso le aspettative. Nvidia negli ultimi tre mesi del 2023 ha generato ricavi superiori all’intero 2021, confermando la crescita da record della società grazie agli investimenti globali nell’intelligenza artificiale. I mercati azionari hanno festeggiato aggiornando i record assoluti a Wall Street e in Europa, mentre il Nikkei giapponese raggiunge un nuovo massimo storico dopo 34 anni. Le prossime mosse delle banche centrali rimangono sempre al centro dell’attenzione. Per continuare a leggere visita il link

scioff

Nuovo Utente
Punti reazioni
19
Loudeye Announces One-For-Ten Reverse Stock Split

SEATTLE, May 23 /PRNewswire-FirstCall/ -- Loudeye Corp. (Nasdaq: LOUD - News), a worldwide leader in business-to-business digital media store services, today announced that it has effected a one-for-ten reverse split of its common stock. Upon today's market open, Loudeye's common stock will begin trading on a split-adjusted basis under the trading symbol "LOUDD" for a period of 20 trading days. The reverse stock split was approved by Loudeye's stockholders at the 2005 annual meeting of stockholders on May 20, 2005.This reverse stock split is part of Loudeye's efforts to maintain compliance with the continued listing requirements of the Nasdaq Capital Market and to improve our overall equity structure. The continued listing requirements for the Nasdaq Capital Market require the Company to maintain a minimum bid of at least $1.00 per share.

As a result of the reverse split, every ten shares of Loudeye's common stock that were issued and outstanding as of May 22, 2006, were automatically combined into one issued and outstanding share without any change in the par value of such shares. No fractional shares will be issued in connection with the reverse stock split. Stockholders who would be entitled to fractional shares will receive cash in lieu of receiving fractional shares.

As a result of the reverse split, the number of shares of Loudeye's common stock issued and outstanding has been reduced from approximately 132.6 million shares as of May 22, 2006, to approximately 13.3 million shares post-split. Similarly, Loudeye's authorized common stock of 250.0 million shares has been proportionately reduced to 25.0 million shares.

Stockholders who hold their shares in brokerage accounts or "street name" will not be required to take any action to effect the exchange of their shares. Stockholders of record who hold physical certificates or book-entry electronic shares registered with Loudeye's transfer agent will receive a transmittal letter requesting that they surrender their old stock certificates for new stock certificates reflecting the adjusted number of shares as a result of the reverse stock split. Mellon Investor Services, Loudeye's transfer agent, will act as the exchange agent for purposes of implementing the exchange of stock certificates.

Beh, questo si sapeva. Ma credo che questo titolo in teoria avrebbe parecchi spazi di risalita, e già con la prossima trimestrale saranno in attivo.

thegryfus ha scritto:
Beh, questo si sapeva. Ma credo che questo titolo in teoria avrebbe parecchi spazi di risalita, e già con la prossima trimestrale saranno in attivo.

:mmmm: :mmmm: :mmmm:

dove vedi la profittabilità della prossima trimestrale????

http://moneycentral.msn.com/investor/invsub/results/statemnt.asp?Symbol=loud

anno 2003 vende 11.9 MLN perde 19.2 MLN
anno 2004 vende 16.8 MLN perde 16.4 MLN
anno 2005 vende 27.0 MLN perde 33.4 MLN

in pratica questi più vendono più si aumentano stipendi e compensi vari ...praticamente si puppano tutto l'utile che dovrebbe essere diviso con i soliti investitori investiti!

e poi come mai il direttore CHARLES EDWARD l'altra settimana ha venduto 40.000 azioni a 0.3994 ????

http://finance.yahoo.com/q/it?s=LOUD

Material Modification to Rights of Security Holders, Amendments to Articles of Inc.

Item 3.03 Material Modifications to Rights of Security Holders.

On May 22, 2006, Loudeye Corp. effected a one-for-ten reverse split of its capital stock, or the Reverse Stock Split, upon the filing of amended and restated articles of incorporation as described in Item 5.03 below. Pursuant to the Reverse Stock Split, each holder of ten shares of Loudeye common stock immediately prior to the effectiveness of the Reverse Stock Split became the holder of one share of Loudeye common stock, and the number of authorized shares of Loudeye common stock was proportionally reduced, in both cases without any change in the par value of such shares. No fractional shares were issued in connection with the Reverse Stock Split. Stockholders who are entitled to fractional shares will receive cash in lieu of receiving fractional shares.

As of the opening of The Nasdaq Capital Market on May 23, 2006, Loudeye's Common Stock began trading on a split-adjusted basis under the trading symbol "LOUDD" for a period of 20 trading days.

A copy of Loudeye's press release dated May 23, 2006, announcing the Reverse Stock Split is attached as Exhibit 99.1 to this current report and is incorporated herein by reference.

Item 5.03 Amendments to Articles of Incorporation or Bylaws; Change in Fiscal Year.

On May 22, 2006, Loudeye filed a certificate of amendment of the amended and restated certificate of incorporation of Loudeye Corp. with the Secretary of State of the State of Delaware to (a) effect the Reverse Stock Split, and (b) establish the authorized shares of Common Stock at 25,000,000 shares and the authorized shares of Preferred Stock at 5,000,000 shares. The certificate of amendment of the amended and restated certificate of incorporation of Loudeye Corp. became effective upon filing. A copy of the certificate of amendment of the amended and restated certificate of incorporation of Loudeye Corp. is attached to this current report as Exhibit 3.1 and is incorporated herein by reference.

Item 9.01 Financial Statements and Exhibits.

(d) Exhibits.

3.1 Certificate of Amendment of the Amended and Restated Certificate of Incorporation of Loudeye Corp. filed with the Secretary of State of the State of Delaware on May 22, 2006.

99.1 Press release dated May 23, 2006 regarding reverse stock split.

scioff ha scritto:
Material Modification to Rights of Security Holders, Amendments to Articles of Inc.

Item 3.03 Material Modifications to Rights of Security Holders.

On May 22, 2006, Loudeye Corp. effected a one-for-ten reverse split of its capital stock, or the Reverse Stock Split, upon the filing of amended and restated articles of incorporation as described in Item 5.03 below. Pursuant to the Reverse Stock Split, each holder of ten shares of Loudeye common stock immediately prior to the effectiveness of the Reverse Stock Split became the holder of one share of Loudeye common stock, and the number of authorized shares of Loudeye common stock was proportionally reduced, in both cases without any change in the par value of such shares. No fractional shares were issued in connection with the Reverse Stock Split. Stockholders who are entitled to fractional shares will receive cash in lieu of receiving fractional shares.

As of the opening of The Nasdaq Capital Market on May 23, 2006, Loudeye's Common Stock began trading on a split-adjusted basis under the trading symbol "LOUDD" for a period of 20 trading days.

A copy of Loudeye's press release dated May 23, 2006, announcing the Reverse Stock Split is attached as Exhibit 99.1 to this current report and is incorporated herein by reference.

Item 5.03 Amendments to Articles of Incorporation or Bylaws; Change in Fiscal Year.

On May 22, 2006, Loudeye filed a certificate of amendment of the amended and restated certificate of incorporation of Loudeye Corp. with the Secretary of State of the State of Delaware to (a) effect the Reverse Stock Split, and (b) establish the authorized shares of Common Stock at 25,000,000 shares and the authorized shares of Preferred Stock at 5,000,000 shares. The certificate of amendment of the amended and restated certificate of incorporation of Loudeye Corp. became effective upon filing. A copy of the certificate of amendment of the amended and restated certificate of incorporation of Loudeye Corp. is attached to this current report as Exhibit 3.1 and is incorporated herein by reference.

Item 9.01 Financial Statements and Exhibits.

(d) Exhibits.

3.1 Certificate of Amendment of the Amended and Restated Certificate of Incorporation of Loudeye Corp. filed with the Secretary of State of the State of Delaware on May 22, 2006.

99.1 Press release dated May 23, 2006 regarding reverse stock split.

scusate la mia ignoranza, ma ora cosa cambia a chi possedeva già le azioni loud ora che x 20 giorni sarà loudd???

mamma mia quante truffe ci sono nel nasdaq ...incredibile...

quotano aziende solo per beccare milioni e milioni e milioni di dollari agli azionisti ....

il tutto con stock options, diluzioni, insiders trading

poi si mettono gli ANAListi....

più passano gli anni più mi rendo conto quanto sia una bisca legalizzata WALL STREET

son schifato...

anche questa è una figlia del "2000"

come le varie BVSN INKT NETP RBAK VERT ecc... ecc... ecc...

tra il 99 ed il 2000 le banche, per beccarsi i compensi percentuali sulle IPO, han quotato centinaia di aziende PACCO disintegrando chi non guardava i fondamentali e viveva sulle aspettative...

AHH! Visto che nessuno mi rispondeva nell'altro thread ho cercato in giro ed ho trovato questo.....
Ho trovato anche io le notizie dello split ma non ho capito alcune cose:
Stockholders who hold their shares in brokerage accounts or "street name" will not be required to take any action to effect the exchange of their shares. Stockholders of record who hold physical certificates or book-entry electronic shares registered with Loudeye's transfer agent will receive a transmittal letter requesting that they surrender their old stock certificates for new stock certificates reflecting the adjusted number of shares as a result of the reverse stock split. Mellon Investor Services, Loudeye's transfer agent, will act as the exchange agent for purposes of implementing the exchange of stock certificates.

Poi ripeto quanto detto di là:
Alla luce di tutto ciò, però, non capisco gli ordini di ieri sera. (+ di 3.000.000 pezzi in acq su 0,35 ed uno stop in vendita su 1$ !!!!!! quando x mangiarsi tutto il book fino al $ sarebbero bastati 315.000 pezzi.)

per completezza riposto anche il book di ieri sera....

Allegati

• loud 22 05 06 - 52.JPG
    loud 22 05 06 - 52.JPG
    73,2 KB · Visite: 188
flash_gordon ha scritto:
Poi ripeto quanto detto di là:
Alla luce di tutto ciò, però, non capisco gli ordini di ieri sera. (+ di 3.000.000 pezzi in acq su 0,35 ed uno stop in vendita su 1$ !!!!!! quando x mangiarsi tutto il book fino al $ sarebbero bastati 315.000 pezzi.)

1. il book che hai postato è parziale in quanto mancano molti MM

2. mentre il prezzo sale la gente si mette in vendita (son mica scemi da farsi vedere in book) quindi altro che 315.000 pezzi per arrivare a 1$

comunque andra'a finire per LOUD,vi faccio i complimenti,per la chiarezza della discussione...

maxlago ha ragione è rivoltante!
guardate cosa stanno combinando... ha aperto a 3.4 massimo a 3.50 adesso è 3.15 KO!KO!KO!KO!KO!KO!KO!

scusate con directa non riesco ne acquistare ne ha vendere c'è qualcuno che è nella mia stessa situazione?

trezegol ha scritto:
scusate con directa non riesco ne acquistare ne ha vendere c'è qualcuno che è nella mia stessa situazione?

loud sarà sul nasdaq per i prossimi 20gg sotto le "sembianze" di loudd

questo l'ho capito ma chi le ha in portafoglio come me che devo fare?io ho gia la quantita post revers ma directa mi rifiuta l'ordine...di vendita

A me directa ha già cambiato il tick in loudd, ma non ho provato a vendere. Le ho in carico a 4,51 (cifra post-split) e confido in una ripresa entro ottobre.

flash_gordon ha scritto:
per completezza riposto anche il book di ieri sera....

bello...mi posti il link x vedere questi book? e' a pagamento?.grazie...

maxlago ha scritto:
:mmmm: :mmmm: :mmmm:

dove vedi la profittabilità della prossima trimestrale????

http://moneycentral.msn.com/investor/invsub/results/statemnt.asp?Symbol=loud

anno 2003 vende 11.9 MLN perde 19.2 MLN
anno 2004 vende 16.8 MLN perde 16.4 MLN
anno 2005 vende 27.0 MLN perde 33.4 MLN

in pratica questi più vendono più si aumentano stipendi e compensi vari ...praticamente si puppano tutto l'utile che dovrebbe essere diviso con i soliti investitori investiti!

e poi come mai il direttore CHARLES EDWARD l'altra settimana ha venduto 40.000 azioni a 0.3994 ????

http://finance.yahoo.com/q/it?s=LOUD

..CIAO MAX... TI SEGUO
SPESSO E MI PIACCIONO LE TUE ANALISIS ED OPINIONI...MI DARESTI UN PARERE SULLE MIE POVERE AAC...CE LE HO A 0.41 E NON SO CHE FARE...LE HAI MAI SEGUITE?...GRAZIE MILLE SIN DA ORA...

oggi 2,8

siamo ricchi!!!!!!

ooooops!! ma prima ne avevo 10000 ora ne ho mille!!!

sono roooovinaaaato!!!!! scusate se ci scherzo un poco

Io ero uscito disgustato e in perdita a 0,45 ora vedro' di rientrare

saluti a tutti e speriamo la compri l'EMI

thegryfus ha scritto:
A me directa ha già cambiato il tick in loudd, ma non ho provato a vendere. Le ho in carico a 4,51 (cifra post-split) e confido in una ripresa entro ottobre.

Scusate anche io ho directa, che mi ha diviso x10 le quantità. ma non ci siamo con i valori !!!!!!! mi dice -93% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Indietro