Redback (RBAK)

Red Passion

Nuovo Utente
Sospeso dallo Staff
Punti reazioni
107
che ne dite?

io ci provo, ingresso a 0,55, 10.000 pz

TP, non c'è limite alla provvidenza (at least 0,8$)

STOP LOSS personale: ampio a 0,45

auguri a me stesso:p

Non la conosco e chiedo sono normali i volumi di oggi?

Grazie

Scritto da Yazoo
Non la conosco e chiedo sono normali i volumi di oggi?

Grazie

volumi sempre buoni negli ultimi tempi

Scritto da Luciano
prese ieri a 0,53:D

bene, allora festeggiamo:D:D

chiusura a 0,6..+17%....+9% dal mio ingresso, non male no:D:D

resto long per adesso:cool:

Scritto da gotham
bene, allora festeggiamo:D:D

chiusura a 0,6..+17%....+9% dal mio ingresso, non male no:D:D

resto long per adesso:cool:

positiva anche oggi, che dopo un +17% è sempre cosa buona.....rimango al momento dentro:p

Ciao Gotham, stasera c'è la trimestrale...

Graficamente è 0,65 che tiene banco.

pj

Redback Networks Announces Third Quarter 2003 Operating Results
10/15/2003 4:14:00 PM

SAN JOSE, Calif., Oct 15, 2003 (BUSINESS WIRE) -- Redback Networks Inc. (RBAK) , a leading provider of advanced telecommunications networking equipment, today announced its third quarter results for the period ended September 30, 2003. Net revenue for the third quarter of 2003 was $27.4 million, compared with $22.2 million for the second quarter of 2003 and $17.4 million for the third quarter of 2002. The results for the third quarter 2003 represent a 23 percent increase over the second quarter of this year.

GAAP net loss for the third quarter of 2003 was $18.1 million or $0.10 per share compared to a GAAP net loss of $52.9 million or $0.30 per share in the third quarter of 2002. Non-GAAP net loss for the third quarter of 2003 was $21.4 million or $0.12 per share compared to a non-GAAP net loss of $34.8 million or $0.20 per share in the third quarter of 2002. Non-GAAP results exclude amortization of intangible assets, restructuring charges, stock-based compensation, write-off of certain investments, certain impairment and inventory charges, the reversal of an accrual for cancellation of an engineering services contract, the sale of previously reserved inventory and partial recovery of previously written down investments. See the attached table for a reconciliation of our non-GAAP results to GAAP results.

Redback will discuss these quarterly results in an investor conference call today at 1:45 p.m. PST. The conference telephone number is 847-413-4837. A replay of the conference call will be available at 4:45 p.m. PST. Replay information will be available at 630-652-3018, access code: 7775970. Information on these calls can also be found on Redback's Web site, http://www.redback.com, under Investor Center.

As previously announced, Redback has commenced an offer to exchange shares of its common stock for all of its outstanding 5% Convertible Subordinated Notes due 2007 in connection with Redback's proposed out-of-court financial restructuring. The exchange offer will expire at 12:00 midnight, New York City time, on October 30, 2003, unless extended. The terms and conditions of the exchange offer and other important information are contained in Redback's Prospectus/Disclosure Statement dated October 10, 2003. Separately, Redback has mailed a Proxy/Prospectus/Disclosure Statement dated October 10, 2003 to its stockholders in connection with a special meeting of stockholders to be held on October 30, 2003 to approve certain matters related to the proposed financial restructuring. Stockholders and noteholders may obtain additional copies of these disclosure documents by contacting The Altman Group, the information agent for the financial restructuring, at 800-467-0671, or at the Securities and Exchange Commission's web site, www.sec.gov. Noteholders may request additional copies of the Letter of Transmittal for the exchange offer by contacting The Altman Group.

pj

Scritto da pj prove

pj
SECONDO TE LA TRIMESTRALE COM'E'? INOLTRE SAI QUALCOSA DEL DELISTING? CIAO

Scritto da pj prove

pj

ciao a tutti e grazie per aver postato questi dati, io ieri sera ero fuori a cena e non ho neanche acceso il computer.

in realtà questa sintesi non dice tantissimo, percui oggi cercherò in rete qualche altro ulteriore dettaglio. certo comunque che quando vedi trimestrali così ti rendi proprio conto a che follia arrivò l'uomo durante la gande bolla, dove il titolo arrivò a quotare 200$:eek: :p

comunque....a prima vista: conti in miglioramento, ma forse ci si aspettava qualcosa di più, anzi sicuramente

poi abbiamo il problema della conversione delle azioni in Convertible Subordinated Note scad 2007...ma questo già lo si sapeva, tant' che all'annuncio qualche giorno fà il mercato ha reagito con una crisi isterica portando l'azione a 0,4$

i due fattori messi insieme non sono il massimo. In AH ho visto che l'han tirato giù, però dell'ah non mi fido molto, ci operano parecchi dilettanti.

non resta che aspettare WS

a dopo:p

Scritto da Willy1963
SECONDO TE LA TRIMESTRALE COM'E'? INOLTRE SAI QUALCOSA DEL DELISTING? CIAO

SAN JOSE, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Aug. 27, 2003--Redback Networks Inc. (Redback) (NASDAQ:RBAK - News), a leading provider of next-generation broadband networking equipment, today announced that on August 27, 2003 it received a decision from the Nasdaq's Listing Qualifications Panel (the "Panel") granting Redback's request for an exception to the National Market's minimum bid price requirement, as set forth in Nasdaq Marketplace Rule 4450(a)(5). The Panel determined to provide Redback with additional time to allow for developments in the Securities and Exchange Commission's rulemaking process. Accordingly, Redback now has until at least October 11, 2003 to regain compliance with Nasdaq's minimum bid price requirement.

pj

Scritto da pj prove
SAN JOSE, Calif.--(BUSINESS WIRE)--Aug. 27, 2003--Redback Networks Inc. (Redback) (NASDAQ:RBAK - News), a leading provider of next-generation broadband networking equipment, today announced that on August 27, 2003 it received a decision from the Nasdaq's Listing Qualifications Panel (the "Panel") granting Redback's request for an exception to the National Market's minimum bid price requirement, as set forth in Nasdaq Marketplace Rule 4450(a)(5). The Panel determined to provide Redback with additional time to allow for developments in the Securities and Exchange Commission's rulemaking process. Accordingly, Redback now has until at least October 11, 2003 to regain compliance with Nasdaq's minimum bid price requirement.

pj
Ciao :), ma allora è delistato?? 11/10/2003??
Chiarisci o mitico Prove ehehhehe

Bah, io ho trovato quella news...di recente mi pare non abbiano fatto sapere più nulla in merito.

In ballo c'è poi pure l'indagine SEC per "l'affaire Qwest"...

Reuters
Redback says SEC probes its dealings with Qwest
Wednesday October 15, 4:47 pm ET

PHILADELPHIA, Oct 15 (Reuters) - Communications-network equipment maker Redback Networks Inc. (NasdaqNM:RBAK - News) said the Securities and Exchange Commission (News - Websites) is examining its business dealings with Qwest Communications International Inc., including some equities investments.

Redback's comments, filed with the SEC on Tuesday, come just days after another gear maker, Tellium Inc. (NasdaqSC:TELM - News), said the SEC was investigating Qwest's (NYSE:Q - News) relationship with 11 equipment vendors.

The U.S. Attorney in Denver also has sought interviews and grand jury testimony from some of Tellium's current and former executives as part of a probe into Qwest's vendor deals, Tellium said.

Qwest could not be immediately reached for comment.

Redback said the SEC requested information on its sale and purchase of products and services with Qwest. The regulators also are probing "certain equity investments" Redback said, without elaborating.

Last week, the Wall Street Journal reported that the grand jury is examining the practice by some equipment companies of awarding so-called "friends-and-family" shares to Qwest executives, including some who may have had influence over the telephone company's equipment-buying decisions.

Prosecutors are probing whether Qwest executives bought equipment from the companies to gain access to shares when those upstarts became public, people familiar with the investigation told the newspaper.

San Jose, California-based Redback said it was fully cooperating with the SEC, and that the agency had not indicated any intent to pursue enforcement or any other action against the company.

An adverse finding during the investigation, however, could cause a material adverse effect on Redback's business, the filing said.

pj

Scritto da gotham

poi abbiamo il problema della conversione delle azioni in Convertible Subordinated Note scad 2007...ma questo già lo si sapeva, tant' che all'annuncio qualche giorno fà il mercato ha reagito con una crisi isterica portando l'azione a 0,4$

Scusa gotham, ma se non ho capito male siamo nella situazione opposta...
ovverso la conversione del debito in azioni, come la maggiornanza dei piani di ristrutturazione si propone di fare.
Termine il 30 Ottobre per sapere se i creditori accetteranno.

http://www.lightreading.com/document.asp?doc_id=36682

pj

non è stata ancora delistata
ha ottenuto l'ennesimo rinvio (terzo o quarto ormai ho perso il conto)
la conversione del debito è nota da tempo e non è di solito presa bene dal mercato ed infatti il titolo annaspa.
se la situazione sta ferma dov'è, il rischio è di finire sull'OTCBB a breve, quotazioni che caxxeggiano dove sono adesso o poco giù e pace cosmica per diverso tempo
solo la notizia che alla baracca si sta interessando qualche big potrebbe ravvivare la cosa
balzi in giù o in su sono all'ordine del giorno, ma sono congeniti di titoli come questi dove pochi hanno il controllo di molto e si divertono a scambiarsi di mano i pacchetti con le società di fondi..
di più non so...
ciao

Scritto da pj prove
Scusa gotham, ma se non ho capito male siamo nella situazione opposta...
ovverso la conversione del debito in azioni, come la maggiornanza dei piani di ristrutturazione si propone di fare.
Termine il 30 Ottobre per sapere se i creditori accetteranno.

http://www.lightreading.com/document.asp?doc_id=36682

pj

no no hai capito benissimo....pensavo una cosa e ne scrivevo un'altra....sorry, ma comunque era scritto tutto chiaramente già nel tuo post

Scritto da Atopic
solo la notizia che alla baracca si sta interessando qualche big potrebbe ravvivare la cosa

ciao

ciao Atopic...in genere non pratico molto queste specie di "monnezze":p si insomma titoli un pò rischiosetti....su redback si è parlato a più riprese di possibili acqusizioni, anche di recente, ed è questo il motivo percui ho tentato una speculazione, approfittando di qualche buon gain recente che mi copre le spalle

non volevo neanche aprire il 3D su questo titolo....ma siccome l'ultima volta che ho fatto un 3D in questo stile è stato su LNUX e ha portato bene...allora l'ho fatto anche su redback (superstizione del giocatore)

......perdonatemi, di sicuro non volevo invogliare nessuno all'acquisto:p

ciao raga,

qualcuno è rimasto dentro?

io dopo lunga meditazione ho deciso di provare a tenere, però ho stretto lo stop loss, a 0,5 passo e chiudo:)

Ciao gotham

Io addirittura pensavo di entrare se stornava però sentivo dai vs dibattiti che forse la tolgono dal listino?!?

Scritto da Alecri
Ciao gotham

Io addirittura pensavo di entrare se stornava però sentivo dai vs dibattiti che forse la tolgono dal listino?!?

ciao, hai visto no che è un titolo un pò rischioso?

senti Delisting è una parola precisa, cioè implica l'uscita dal mercato azionario del titolo, proprio non credo, a meno che tu non intenda l'uscita dal nasdaq.........quello invece è il rischio concreto, che passi all'OTC...e non sarebbe una buona cosa

ciaooooo:p

Indietro