Tgen

• Creatore Discussione laz
  • Data di inizio

laz

TIBET LIBERO
Punti reazioni
624
Non riesco proprio a trovare il vecchio 3D, scusate...

Cmq, visto il grafico in accumulo... triangolo prossimo alla rottura... ho incrementato.

Grande azienda che nemmeno un mese fa quotava oltre 3 euro...

Io ci credo fino in fondo... ;)

Ti tengo compagnia!

Ciao! :)

Thanks! :)

Tonica, la ragazza... ;)

Momento molto molto delicato per TGEN
Se rompe la trend al ribasso và a chiudere il gap e diventa un occasione unica d'aquisto!!
Anche adesso non sarebbe male ma il rischio sopra descritto impone di osservare e basta
Altro buy scatterebbe sopra 2,24

Allegati

• tgen1.jpg
    tgen1.jpg
    67,8 KB · Visite: 560
Da seguire !!!!!!!!!!!!! se rompe 1,7 và a chiudere il gap

vai bella

Allegati

• tgen.png
    tgen.png
    13,8 KB · Visite: 483
Mi sa che sta andando a chiuderlo... :(

Trimestrale pessima... l'ho vista ora... :(

Speriamo in un rimbalzo appena chiude il gap...

Il gap lo ha chiuso...

Il denaro sembra finalmente arrivato...

Scusate metterò gli occhiali il gap segnalato nel chart è errato mi sembra passi a 1,2 :rolleyes: :(

cmq. da seguire
----------------------

SEATTLE, May 11 /PRNewswire-FirstCall/ -- H. Stewart Parker, President and Chief Executive Officer of Targeted Genetics Corporation , will speak at the Rodman & Renshaw Techvest Global Healthcare Conference on Thursday, May 13, 2004. Ms. Parker will provide a corporate overview, along with highlights from the Company's cystic fibrosis, AIDS vaccine and arthritis programs. Presentation details are as follows:

What: Rodman & Renshaw Techvest Global Healthcare Conference
Where: London, England
Claridge's Hotel
When: Thursday, May 13, 2004
8:00 AM BST

Speriamo dica cose interessanti...

Con queste piccole biotech, sbagliare il momento di ingresso significa essere costretti a fare i cassettisti. Certo, lo stop loss... ma proprio non mi apsettavo una discesa così... nemmeno per SIGA...

Pazienza... si aspetta...

Sta andando a chiudere il gap a 1,2...

L'importante è che, chiuso quello, si dia una calmata...

:(

1,22 Laz, io la seguo perchè con i programmi e la pipeline che ha a questi prezzi c'è da fare un piccolo investimento di lungo termine, però siccome sono cocciuto entro alla chiusura del gap, ordine inserito 1,22

Grazie, Grecale... credo che farò altrettanto con un altro piccolo incremento...

Bisognerebbe capire quanto short c'è...

Su Yahoo dicono che Elan sta scaricando un po' di azioni sul mercato...

Targeted Genetics Presents Rheumatoid Arthritis Program Overview at the International Meeting on Gene Therapy in Rheumatology and Orthopaedics
Preclinical Results Support Phase I Clinical Trial Currently Underway

SEATTLE, May 21 /PRNewswire-FirstCall/ -- Targeted Genetics Corporation will present an overview of its rheumatoid arthritis clinical program today at the 3rd International Meeting on Gene Therapy in Rheumatology and Orthopaedics in Boston, MA. Haim Burstein, Ph.D., senior director of product discovery at Targeted Genetics, will deliver an oral presentation during the session titled, "Clinical Trials." Targeted Genetics' product candidate to treat rheumatoid arthritis, tgAAC94, utilizes the Company's recombinant adeno-associated vector (rAAV) technology platform to deliver the DNA sequence encoding a potent inhibitor of tumor necrosis factor (TNF-alpha), known as TNFR:Fc, directly into affected joints of patients suffering from rheumatoid arthritis.

Dr. Burstein's presentation will include a product overview, encouraging preclinical results testing both tgAAC94 and a homologous vector, tgAAV-ratTNFR:Fc, for testing in rats, and current clinical program status. Important preclinical results to be highlighted in the presentation include:

-- No safety issues attributable to tgAAC94 or tgAAV-ratTNFR:Fc in all preclinical studies conducted; -- Administration of tgAAV-ratTNFR:Fc resulted in suppression of arthritis as measured by decreases in articular index score; and -- Local TNFR:Fc expression was confirmed in the injected joint after local administration of tgAAV-ratTNFR:Fc in both normal and arthritic rats without significant systemic TNFR:Fc protein levels.

"Preclinical studies conducted in support of Targeted Genetics' current Phase I clinical trial consistently demonstrated both safety and suppression of arthritis in animal models," said Dr. Burstein. "TNF-a has proven to play a pivotal role in the inflammatory cascade that leads to joint damage and destruction associated with rheumatoid arthritis in a patient setting. Our product candidate, tgAAC94, consists of delivery of the gene encoding the TNF-a antagonist TNFR:Fc directly into diseased joints. Preclinical results presented today demonstrate that therapeutic use of the gene results in suppression of arthritis as evidenced by decreased articular index score, inflammatory cell infiltration, pannus formation and cartilage and bone destruction. We look forward to the results of our Phase I clinical trial currently underway, as it is our first opportunity to observe the impact of tgAAC94 in a patient setting."

Targeted Genetics' Phase I clinical trial is a multi-center, randomized, double-blind, placebo-controlled, dose escalation study designed to assess safety of intra-articular delivery of tgAAC94. Other secondary parameters assessed are the ability of intra-articular administration of tgAAC94 to reduce pain and swelling in the injected joint and overall disease activity. The amount of local and circulating TNFR:Fc protein also will be measured. The trial is being conducted in the U.S. and Canada, and will ultimately enroll up to 32 patients. Participants will receive a single injection of tgAAC94 or placebo directly into an affected joint and will be followed for 24 weeks following injection.

anche oggi le busca....novità e commenti?

Scritto da nescan
anche oggi le busca....novità e commenti?

No, nulla... che io sappia, almeno.

Ma non le mollo...

Grazie Laz ,oggi mini rimbalzino in atto ma una fiche me la consigli su questo titolo? anche volendola tenere nel medio termine ...

permane incertezza, volumi ancora bassi e oscillatori neutri, trend non ancora definito

Allegati

• tgen.png
    tgen.png
    19,5 KB · Visite: 328
si muove ma volumi da fame, però se dovesse chiudere a 1,5 sarebbe un buon segno ;)

Indietro