Traders di VICENZA

Non pensavo che ci fosse tutta questa gente da Vicenza e dintorni.

Comunque, per quanto mi riguarda, trader è una parola grossa, anche se partecipo volentieri.

Saluti
 
allora .....proviamo a buttar giu' qlcs.....

copio dal genio...:D

primo punto : propongo ora una data....resto "largo" così che tutti possano tenersi liberi per quel gg :
che ne dite es. ad ottobre ? premesso che personalmente preferirei di venerdi o sabato sera (anche di venerdi per chi ha famiglia come me, potrebbe essere una buona idea ).....guardando il calendario vedo ....es......3 o 4 ottobre....vi và ???

secondo punto : il ristorante.....quà prima ci dobbiamo accordare sul paese....quindi poi il risto....
vedendo sia veronesi che padovani... mi sa che vicenza...trovandosi nel mezzo potrebbe accontentare tutti...
io essendo della provincia...a nord.....vi posso fare una bella lista di posticini dalle mie parti....logicamente un po' scomodo.....ma con successo garantito......:D
o potrei proporre ...non so.....il baccalà in quel posto dove vanno moggi & co a concludere gli affari....non ci sono mai stato e mi piacerebbe....:rolleyes:
oppure una pizza per me và bene lo stesso......:D
oppure proponete......

bene... il primo sasso è tratto....adesso tocca a voi...

ciao

CENA A VICENZA PER SABATO 4 OTTOBRE ( DOVE ?)

- CONZI
-....
-....
 
Potrei esserci, il posto mi è indifferente, una sola considerazione, visto il periodo, mangerei volentieri funghi...:) ;)
 
Scritto da conzi
allora .....proviamo a buttar giu' qlcs.....

copio dal genio...:D oppure proponete......

bene... il primo sasso è tratto....adesso tocca a voi...

ciao

CENA A VICENZA PER SABATO 4 OTTOBRE ( DOVE ?)

- CONZI

-GGinger

-....
 
Scritto da GGinger
Potrei esserci, il posto mi è indifferente, una sola considerazione, visto il periodo, mangerei volentieri funghi...:) ;)

un'altra considerazione: io non ordinerei CONIGLIO
 
Scritto da Bonny
un'altra considerazione: io non ordinerei CONIGLIO

Alla signora bonny è offerta la cena all'incontro dei trader vicentini e degusterà le ns specialità. Per lei lepre. Ci penso io a tutto quanto :D :D :D
 
ocio...

Scritto da Wild Weasel
........Per lei lepre....

lepre=Gato ala Visentina

Se gavi deciso de farlo in tecia, ocore prima de tute che serche' de vedare qualo ch'el ze' quelo pi' in carne, sperando de intivarghene uni che nol gai supera' i do ani de eta' e che la so parona la ve gabia fato on dispeto tempo indrio. Na bona matina toli' su el s-ciopo e ve' fora bonora, disendo in casa ca ve ciapare on bigolo de aria fina. Mejo de tuto saria ch'el di prima gavesse fato na bela nevega' da quela che resta par tera quindase di'. Apena ca ocie' el gato in parola fe finta de gnan vedarlo; scondive de drio on canton, carghe' el s-ciopo e fe quelo che gavi da fare. Portevelo casa rento la sporta de la spesa, par strada salude' tuti e a chi che ve domanda cossa ca gh'in fe' del s-ciopo, disighe ca si na' a trarghe a on pantegan. Na volta riva' casa sare' ben el cancelo, ne' in te l'orto e piche' su s'on palo el gato, verzighe la pansa cofa' on conejo e tireghe fora tute le buele teghendo da parte el ****'. Tajeghe via la testa e deghela al can. Scave' desso na busa ne la neve, metive rento el gato e po coersila da novo. Ve' in casa, meti' in giassara el ****' del gato in na scudela e ve' in seciaro a lavarve le man fa Ponsio Pilato e po da l'osto a bevarve un goto. Al sabo ve confessarve e la domenega a tore la Comunion! Lasse' el gato soto la neve par oto giorni, stasendo sempre tenti ch'el sia ben coerto e ch'el can resta liga' a caena. Dodase ore prima de metarlo su in tecia tirelo fora da la busa e ch'ol ze' deventa' tenaro, pelelo e lavelo puito, lassandolo po' taca' a sgiossarse. Felo a tochiti e metili in ona piana co na siola, na carota, na gamba de seino, on spigolo o do de ajo, el tuto trita', treghe rento anca do foje de doraro qualche gran de pevare e quatro-sinque de denevre, on spisigon de droghe e quanto sale ch'el basta. Neghelo de vin bianco pitosto seco e desso metilo in te la moscarola in caneva a marinarse par tuta la note. La matina scole' i tochi de carne dal vin, sugheli puito e feli rosolare in onantian co'n poco de ojo. Co' i ga' ciapa' a colore caveli via da l'onto e vode' fora quelo che ze resta', peste' fina na siola, on pugneto de parsimolo e on spigolo de ajo, po meti' tuto ne l'antian co' na s-cianta de buro e ojo zontandoghe dele fojete de salvia e on rameto de rosmarin. Lasse' sfritegare e po meti' rento i tochi de gato. Dopo diese minuti buteghe insima anca quatro-sinque pomodori pela' pena verti, o se no on poca de conserva. Missie' col guciaro de legno, zonteghe on biciere de vin bianco e uno de rosso. Metighe su el coercio e fe' cusinare par on'ora e mesa / do', bagnando co del brodo se se suga massa. A la fine unighe el ****' trita', meti' i tochi de gato col so pocieto sol piato e porteli in tola compagnandoli co' la polenta calda. Disighe ch'el ze conejo nostran, sleva' a erba e farinasso e vedari' che rassa de figuron che fari'. Co' i ga ben magna' e bevu', servighe, insieme co la graspeta, la novita'.....

Questa ricetta e' stata tratta da `La Cucina Vicentina' di Amedeo Sandri e Maurizio Fallopi.


:D :D :D
 
ostrega taseghe winds te me ghe svea el truco per fregare la bonny

:D
 
Scritto da Wild Weasel
ostrega taseghe winds te me ghe svea el truco per fregare la bonny

:D

ghè sè sempre el bacalà...

;)
 
che fatica scrivere in veneto

quasi quasi preferisco l'inglese


Per il ristorante ottimo per il baccalà è Da Cirillo però è un po' in mezzo i campi dalle mie parti ma facile da raggiungere dall'autostrada.

Altrimenti Da Remo vicino al centro commerciale Palladio
 
posti da SALASSO !!!

... alla faccia della crisi !!!
Ma come vicentini , dobbiamo fare bella figura

OK , in quanto primo scrittore del 3d non mi tiro assolutamente indietro

CENA A VICENZA PER SABATO 4 OTTOBRE ( DOVE ?)

- CONZI

- GGinger

- Gianni64
 
moh mi offendo

metti in lista tutti eccetto me :mad: :mad:

;)
 
Re: posti da SALASSO !!!

Scritto da gianni64
... alla faccia della crisi !!!
Ma come vicentini , dobbiamo fare bella figura

OK , in quanto primo scrittore del 3d non mi tiro assolutamente indietro

CENA A VICENZA PER SABATO 4 OTTOBRE ( DOVE ?)

- CONZI

- GGinger

- Gianni64

AGGIUNGI ZARA ...................

MA FATEMI SAPERE ANCHE DOVE .......:D

bye bye

zara
 
Re: Re: posti da SALASSO !!!

grazie al CONZI della segnalazione...

ora muovo mezza provincia di TV e faccio saltare fuori altri 4-5 traders :D
 
Re: posti da SALASSO !!!

CENA A VICENZA PER SABATO 4 OTTOBRE ( DOVE ?)

- CONZI

- GGinger

- Gianni64

- Wild Weasel

- Zara

- Spiff (io però non sono di Vicenza, ci abito soltanto. Vale lo stesso?)
 
VICENZA

e' un po lontana..
però non è da ecludere...(era meglio verona..)
 
OK ragassssi.....

manca ancora qlcn dei post sopra.... ho avvisato tutti con pvt.....prima o poi lo vedranno ;)

un'altro paio li conosco io......frugate nella memoria.....che quà è pieno di magnagati & vicinato....:D

c'è cmq ancora tanto tempo......una bella tavolata uscirà sicuro....

riguardo il locale, veramente per me fa lo stesso, quindi decidete in fretta....tanto per mettere tutto in riga.....forza Wild...Gianni.....definiamo il posto ed è fatta :D

ciao

notte
 
mi aggiungo alla lista
Topogigio presente.
 
se non è troppo caro, verrei anch'io

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

anche se non sono "aborigeno"

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Indietro