AEZS... Boom o flop? Solo x adulti

Risultati aezs-108 fase 3 secondo interim per cancro endometriale!!!!
 
Risultati aezs-108 fase 3 secondo interim per cancro endometriale!!!!

October 13, 2015 7:41 AM
Aeterna Zentaris (NASDAQ: AEZS) announced that the independent Data and Safety Monitoring Board ("DSMB") has recommended that the pivotal Phase 3 ZoptEC (Zoptarelin Doxorubicin in Endometrial Cancer) study with zoptarelin doxorubicin in women with advanced, recurrent or metastatic endometrial cancer, continue as planned. The DSMB's decision follows completion of its pre‑specified second interim analysis on efficacy and safety for the ZoptEC Phase 3 trial at approximately 192 events. In April 2015, the DSMB made the same recommendation following its first pre-specified analysis on safety and futility at approximately 124 events. A final analysis of the data is expected at approximately 384 events.

David Dodd, Chairman and CEO of Aeterna Zentaris, commented, "This positive second recommendation from the DSMB is an important milestone since it supports our continuation of the ZoptEC Phase 3 trial in endometrial cancer until its completion. The DSMB recommendation was based upon a comprehensive review of the data on efficacy and safety. We believe that zoptarelin doxorubicin has the potential to become the first FDA approved medical therapy for advanced, recurrent endometrial cancer. This could result in its rapid adoption as a novel core therapy for patient treatment and management, and therefore, would represent a significant market opportunity for the Company. Moving forward, we are continuing to develop our commercialization plans regarding zoptarelin doxorubicin in this indication, including establishing additional partnerships in territories that won't be pursued by Aeterna Zentaris. In addition, contingent on the success of the ZoptEC program, we have additional areas of interest for further therapeutic development, including ovarian, prostate and triple negative breast cancer."
 
Ok 192 su 384 in pratica siamo a metà strada!!!
 
La pazienza è la virtù dei forti (il bello è che l'avevo anche letta)
 
Elenco postato da un italiano su Twitter (comunque se iter viene confermato siamo in linea con i tempi dati da aezs cioè fine 2016)
 
Farà uno spike? La vorrei a 20
 
Passata da 4 a 15.70 !!!! Per il bis credo sia presto
 
Vendute metà . Ne ho ancora metà
 
crollo senza volumi......ma che pidocchiosi esseri:D
 
si va verso nuovi minimi... la finestra per uscire si è chiusa
chi pompava dicendo 30-40-50 a 10 se l'è svignata
sveglia
 
Ultima modifica:
io ho incrementato a 6,70. Ho abbassato un po il pmc. sono a 8 dollari circa
 
si torna sotto il valore pre R/S secondo te?

Non ne ho la certezza ma è molto probabile:
c'è uno studio che dice che le possibilità che una azienda sotto i 300mil di capitalizzazione passi una fase 3 sono praticamente nulle... inoltre questa società ha 20 anni di fallimenti continui alla spalle, cioè non so se mi spiego.
 
Non ne ho la certezza ma è molto probabile:
c'è uno studio che dice che le possibilità che una azienda sotto i 300mil di capitalizzazione passi una fase 3 sono praticamente nulle... inoltre questa società ha 20 anni di fallimenti continui alla spalle, cioè non so se mi spiego.

si la so questa fantomatica legge di non so chi, io sono uscito il 24 scorso a 13,3 e oggi a 6,5 ero tentato x un rientro, ma non mi convince, se questi la shortano la portano sotto i 4$, cmq la tengo in WL.
 
di questo passo entro fine anno dovranno fare una altro r/s se vogliono stare sopra 1$....che schifo
 
Indietro