Salve
ho un grosso problema con paypal
sono utente paypal da oltre 6 anni, ho effettuato con loro centinaia di transazioni senza alcun problema, fino a che qualche giorno fa mi hanno bloccato i miei due account , uno registrato su paypal.it (exxxxxxx@gmail.com) ed un secondo conto registrato su paypal.ch
( exxxxxx2@gmail.com ).
Le loro motivazioni sono assolutamente generiche e parlano di non meglio precisati "motivi di sicurezza".
Preciso che utilizzo questi conti principalmente per fare acquisti online, e non ho nessun reclamo pendente .
Dopo mie rimostranze ieri mi hanno mandato una email in inglese dove dicono che il conto rimane bloccato per sempre e non c'è piu nulla che io possa fare.
Oltre al danno di non potere piu utilizzare tali conti, mi hanno anche bloccato 570 chf sul conto exxxxxx2@gmail.com , e non c'è verso che io possa ritirarli, un vero e propio furto.
In oltre i miei account ebay collegati a questi conti paypal risultano ora bloccati per questo motivo, e per sbloccarli dovrei prima sbloccare i conti paypal, che non è possibile sbloccare.
Vi prego di aiutarmi ad uscire da questa situazione assurda, grazie.
Di seguito vi invio la email da loro inviatami:
mittente: webform@paypal.ch
Dear Paolo xxxx,
Thank you for contacting PayPal regarding the case PP-915-678xxxxx.
I would like to firstly thank you for the attention you have given in
trying to resolve the limitation and issues on your account. It is regret
that I must inform you that, after due consideration, PayPal have decided
that we wish to Part ways with you. This means that the limitation on your
account will remain and you will no longer be able to use the PayPal
system. Regrettably this decision is final and there are no further steps
for you to be able to complete in order for you to have the limitation
removed.
As you are already aware Mr. xxxxxxx, PayPal is a bank and as such there
are certain risks that, as a business, we need to make sure are minimised
for the benefits of both the business and all PayPal customers. I realise
that this may not be the outcome you would have wished for but I do hope
you will understand that this decision was made in accordance with our
company policy. PayPal have abided by its User Agreement and polices and
have conformed with all associated laws to the best of our ability and will
obviously continue to do so.
Unfortunately, at this time you will not be able to continue to use the
PayPal system for your business purposes. We at PayPal wish you good
fortune in your business endeavours. I would also like to take this
opportunity to thank you for your co-operation with our ongoing
investigation and regret that we were not able to come to a workable
solution.
Thank you for your time.
Yours sincerely,
Niamh
PayPal
Copyright © 1999-2010 PayPal. All rights reserved.
PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A.
Société en Commandite par Actions
Registered Office: 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349
ho un grosso problema con paypal
sono utente paypal da oltre 6 anni, ho effettuato con loro centinaia di transazioni senza alcun problema, fino a che qualche giorno fa mi hanno bloccato i miei due account , uno registrato su paypal.it (exxxxxxx@gmail.com) ed un secondo conto registrato su paypal.ch
( exxxxxx2@gmail.com ).
Le loro motivazioni sono assolutamente generiche e parlano di non meglio precisati "motivi di sicurezza".
Preciso che utilizzo questi conti principalmente per fare acquisti online, e non ho nessun reclamo pendente .
Dopo mie rimostranze ieri mi hanno mandato una email in inglese dove dicono che il conto rimane bloccato per sempre e non c'è piu nulla che io possa fare.
Oltre al danno di non potere piu utilizzare tali conti, mi hanno anche bloccato 570 chf sul conto exxxxxx2@gmail.com , e non c'è verso che io possa ritirarli, un vero e propio furto.
In oltre i miei account ebay collegati a questi conti paypal risultano ora bloccati per questo motivo, e per sbloccarli dovrei prima sbloccare i conti paypal, che non è possibile sbloccare.
Vi prego di aiutarmi ad uscire da questa situazione assurda, grazie.
Di seguito vi invio la email da loro inviatami:
mittente: webform@paypal.ch
Dear Paolo xxxx,
Thank you for contacting PayPal regarding the case PP-915-678xxxxx.
I would like to firstly thank you for the attention you have given in
trying to resolve the limitation and issues on your account. It is regret
that I must inform you that, after due consideration, PayPal have decided
that we wish to Part ways with you. This means that the limitation on your
account will remain and you will no longer be able to use the PayPal
system. Regrettably this decision is final and there are no further steps
for you to be able to complete in order for you to have the limitation
removed.
As you are already aware Mr. xxxxxxx, PayPal is a bank and as such there
are certain risks that, as a business, we need to make sure are minimised
for the benefits of both the business and all PayPal customers. I realise
that this may not be the outcome you would have wished for but I do hope
you will understand that this decision was made in accordance with our
company policy. PayPal have abided by its User Agreement and polices and
have conformed with all associated laws to the best of our ability and will
obviously continue to do so.
Unfortunately, at this time you will not be able to continue to use the
PayPal system for your business purposes. We at PayPal wish you good
fortune in your business endeavours. I would also like to take this
opportunity to thank you for your co-operation with our ongoing
investigation and regret that we were not able to come to a workable
solution.
Thank you for your time.
Yours sincerely,
Niamh
PayPal
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